] }

Wednesday, 5 September 2012

worldless wednesday 2


Assalamualaikum semua.....
setelah melalui hari-hari yang penuh onak dan duri....
setelah kais pagi makan pagi, kais petang makan petang,
kalau tak kais, tak makan..hehe

kehidupan untuk menjadi seorang manusia baru bermula
setelah menamatkan pelajaran di universiti...

aku berusaha untuk menjadi seorang manusia
yang mampu berpijak dikaki sendiri walaupun banyak 
rintangan yang perlu aku lalui....

andai kata kakiku hilang fungsi kerna kerja...
aku berbangga kerana kaki itu pernah
menolongku.....




4 comments:

  1. Sama sama ! Fie pun tengah cari kerja sekarang, tapi kerja macam tak nak dekat dengan fie pun :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..kne sbr je la..i/allah ade nnti...

      Delete
  2. betul2.. suka quote tu.. bermakna, jgn ckp je lebih usaha tak ada.... ^.^ Jom sama2 kejar kejayaan didunia dan diakhirat

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda....
tq...