] }

Saturday, 1 September 2012

cara mudah nak tengok air mataku

semua nya tak kena kalau ada penyakit nie...dekat seminggu jugak aku kena tahan sakit...makan pun tak lalu...susut badan aku sebab tak makan...nie ha...kat bawah nie..lidah aku kena ulser....huhu...


nak cakap pun malas...kawan siap tegor lagi kenapa tak mesra alam je...cakap pun jap-jap aje...kerja aku time ada ulser nie macam kat bawah nie ha.....



tidur je la koje aku....memang itu aje boley lupekan sakit nie.....pas tue aku try guna benda kat bawah nie..mane tau kot-kot hilang sakitnya...orang cakap pakai benda nie sakit cket....
aku try la letak kt ulser aku...tengok-tengok xda effect pape pun..sakit pun tak....memang tak jadi la kat lidah aku nie...ada satu lagi cara paling sakit....guna benda kat bawah nie...

aku ambik secubit garam halus nie...pas tue aku letak kt ulser aku...memang sakit giler.....sampai jadi macam kat bawah nie.....



segagah mana pun aku..kalau letak garam kat ulser, kuar air mata jugak...hahahaha....

#gambar diambil kt google...hehe....


14 comments:

  1. hehe baru nk ckp guna garam..tup2 ada gambar garam..
    hee, semoga cepat sembuh ya. harap ulser tu tak mematahkan semangat!

    (thanks for following me :))

    ReplyDelete
  2. ada petua berkesan..gi beli anggur tak kisah yg hijau atau merah..makan anggur tu kunyah dengan biji dia..rasa kelat biji anggur tu boleh hilangkan ulser..cuba k..insyaAllah!=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. x pnh dgr nie...nti nk try la..tq yer

      Delete
  3. cube letak ubat kebas..tapi tu hilang sekejap jela sakitnye.. lepastu sakit balik.. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe...dh ok pun..skit tak guna ubt kebas??

      Delete
  4. kalau tirah, makan asam boi....ihi

    ReplyDelete
  5. bonjela tu pon okay,,cepat gak baik..tapi pedih jugak.huhu

    ReplyDelete
  6. hahaha, laa siannya...tahan je lah sakit :(

    ReplyDelete
  7. naz pernah kene 1 mulut..so naz gune garam utk cepat...ambik garam the kumur2 dlm mulut... tak payah cerita sakit tuh... nangis2 masa buat... but seriously menjadi... cepat je baik... tapi kene tahan lah...

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda....
tq...