] }

Friday, 19 October 2012

neelofa hot

pas aku tengok movie Hantu Kapcai tadi terasa rindu lak kat Neelofa....haha....jom kita usha artis nie jap...

neelofa tanpa make up



neelofa bertudung


nama penuh : Noor Neelofa Mohd Noor
tarikh lahir : 10 februari 1989
asal : Pasir Mas, Kelantan
Keluarga : anak ketiga daripada 9 beradik
tinggi : 158cm
pendidikan : Ijazah Sarjana Muda Perdagangan Antarabangsa & Pemasaran, Sunway University College, Selangor



#kalau la neelofa bertudung sepanjang masa...berebut geng2 imam muda nak jadikan isteri......

15 comments:

  1. ye ke imam muda je yang berebut? icik piko pon berebut sama ima rasa he he

    ReplyDelete
  2. motif rinduu neelofa ? muahaha

    ReplyDelete
  3. cun lah neelofa ni ..huhu no wonder hans terpikat :)

    ReplyDelete
  4. dia ni memang cantik pun, dah la pandai... perghhh untung badan.. hehe

    ReplyDelete
  5. Neelofa tak mekap pun cantik. Hehe. Tak tinggi sangat rupanya.

    ReplyDelete
  6. ai sejak bila minat dia ni..orang anti dia lor.huhuhu

    ReplyDelete
  7. Hahaa . Minat neelofa eh . Org cntik msti ramai jea minat :)

    ReplyDelete
  8. Hm. Tak tgk lg Hantu Kapcai u___u

    ReplyDelete
  9. neelofa tanpa mekaup macam jepun je..huhu

    ReplyDelete
  10. kalau dia pakai tudung lagi cantik kan...hihi

    ReplyDelete
  11. dia hot sebab malaysia hot. eh. apakah ._.

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda....
tq...