] }

Wednesday 26 September 2012

segmen : blog review by piko part 2

hehe...blog review kini bersambung lagi dengan blogger yang rajin n sudi join segmen aku nie...aku harap makin bertambah follower korang pas nie yer....nak promote nie...hehe...

aku mulakan blog review part 2 dengan seorang gadis yang bernama Aimi syahirah...aku dah lama kenal sis nie kat facebook..pas 2 melarat sampai ke blog...haha...kebetulan aku tengok die post kt group..aku pun follow la blog die....

header Aimi Syahirah

korang tengok pun korang dah taw kan yang sis nie kompem model...hehehe..bila la aku nak shoot sis nie gune kamera aku...mane2 gadis kat luar sane suke sangat pose dpn kamera tak kira la guna phone ke...ap kata korang ikot sis nie jadi model..hehe..pe lagi...jom la terjah kat blog model yang cun nie..hehehe...


next : Lula an-nada

Lula nie start secara rasmi menjadi seorang blogger pada 16 may 2012....bru 4 bulan jadi blogger...hehe....umor aku tak taw lak berapa...muda lagi kot....tapi orang Pahang la..hehe..mane2 orang pahang nak wat calon isteri yang dekat ley la usha Lula nie..hehe...manis orang nye...ingatkan orang Korea tadi..tengok header dah macam korea...hehe...jom kite terjah cket sal biodata Lula di sini....inilah aku.....hehe....suka sangat melancaong yer...malaysia dah abes pusing belom nie...hehe...

next : Lissa

Lissa name manje...nama sebenar aku tak taw...haha.....Spm candidate nie..hehe..dah maju ye sekarang nie..aku dulu time Spm....fb pun xde..haha...blog lagi la aku tak taw rupanya macam mane ...haha..buta teknologi betul aku nie......Lissa nie orang Labuan....ade jugak kwn aku orang Labuan..nanti kalau aku ek sana senang la..ley aku kontek Lisa jer..jadi tourist guide aku..hehe...nie kalau jadi blogger tegar kompem melarat sampai tak stadi nie...pndai-pndai yer tengok buku jugak....Spm penting tu....t senang nak sambung stadi kat mane-mane....hehe..gmbr Lissa ade kt kat bawah nie...jom usha2 n follo...hehe

Lissa

next : Tania

Jom kite berkenalan dengan seorang blogger dari Johor...Tania nie bakal guru....hehe..pendidik anak bangsa nie..bukan senang nak didik manusia...penat tu bila jadi cikgu....simple je aku tengok blog Tania nie...xde serabut ngn benda laen....siap ade spongebob lagi..karton faveret aku tu...hehe....tq sebab sudi join segmen piko ye....tania...nanti gtaw name pnuh ye...berminat nak taw nie.....hehe..bag umor sekali..no phone ley gak..haha...gurau je la....tengok tania kt bawah nie..posing sankan..bergaya ngn baju die tu..hehe...


Tania
next : Scha Azman

seterunya kita berkenalan dengan blogger yang bernama Shafika atau lebih dikenali sebgai Scha Azman..hehe...skema betul ayat aku..haha....aku tengok blog Scha nie maih banyak benda yang xde...nanti tengok2 ye tutorial...edit balik blog..bagi kasi kaw cket...blog aku pun tak la cantik..hehehe...bese la blogger lelaki macam aku nie tak pndai sangat edit2 blog nie...hehe..umor baru 19 tahun dan masih belajar..tapi xde lak gtaw stadi kt mane..hehe....scha nie suke fashion n photography....kalau macam nie minta kompem aku dah taw Scha nie suke pose depan kamera..model la nie..hehehe.....nanti upload la yer gmbar tu...nak jugak tengok nie...hehe...rajin betul scha nie join segmen...bagos2...nanti bertambah follower ye...hehe...aku nie mls cket nak join segmen...time rajin je aku join..hehe....jom rakan2 terjah kat blogger nie...

 

Scha Azman



next blogger : Asmar


asmar
Asmar Arafad nie seorang ibu...hehe...dah ade anak pun sis nie..hehe...anak lelaki....tengok header tu...hot aje..hehe..maybe sis nie pun hot mama kot...hehe.....mesti pndai masak nie...hehe..bese la..kalau dah jadi isteri orang mesti la kena pndai masak..hehe....kereta dah besar tu...nanti kalau rase nak jual murah bagi kat piko ye...nak beli nie..haha....berangan tak sudah-sudah...moto pun pakai vespa je..nie kan nak pakai kereta besar macam tue...hehe...jom follo blog sis Asmar











13 comments:

  1. tunggu aku join nanti. tak sabar nak tgk ko review ape blog aku nanti. haha

    ReplyDelete
  2. wah review blog nak join jugak la.. ngada2 pastu nak terjah semua diatas nie. :)

    ReplyDelete
  3. malaysia dah abis travel pun Encik Piko....itu yg gi luar negeri tuh....

    ReplyDelete
  4. Waa~ daa review.. heheh thanx Bro Piko., hehe jd tourist guide yeaa..? boleh2., hehe makasehh jga atas nasihat2 smua.. insyaallah., huhu Lissa x laa jd blogger tegar smpai x buka buku., buka blog 1 jam sehari ja., yg len semua fokus study.. hehe apapun., thanks bnyak2 sbb review blog Lissa.. ^^

    ReplyDelete
  5. Rajin piko review blog orang lain..bagus2 teruskan. One day nanti orang lain yg akan review piko pulak...hehhe gud luck bro....

    ReplyDelete
  6. hhehee... waahh...terjah blog2 awek cun lah dia... :)

    ReplyDelete
  7. Nice blog, you also visit my page http://shahelicddrb.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. tq sudi review.. rezeki jd cikgu, hehe~ spongebob d hatiku.. err, nk tau nama? nama Thresha Tania ;)
    PEACE BROooo~hee~

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda....
tq...