] }

Tuesday, 4 September 2012

condom style : ape korang pikir

Salam satu Malaysia!.....haha...aku tak suke dengar salam satu Malaysia nie....cuba bagi salam dengan betul...bukannye susah pun..Assalamualaikum.....video kat bawah nie masih dara lagi..baru je berusia 3 hari...maklum la...musim Gangnam Style....haha..aku pun ada niat nak wat video Gangnam Style nie...tapi aku tak nak la fames nanti...penat nak layan...hahaha



Apa korang pikir pas layan video nie....bagi aku sekadar hiburan je kan???..kalau Najib tengok pun mungkin dia tersenyum...dan berfikir mungkin ada bagusnya video nie diwujudkan...naik ranking Pm...maklum la..musim nak pilihanraya nie....hehehe...aku tak nak tulis panjang2..nanti takot tersasur...tak pasal2 aku kena  banned nanti....aku harap korang enjoy ngn video nie...hahaha..

22 comments:

  1. nice entry..thanks sbb follow saya :)

    ReplyDelete
  2. hahaha.. siot je.. kelakar dowh..

    ReplyDelete
  3. mai tak suke hiburan yg jenis gune watak orang lain... bnyk hati perlu dijaga...huhu... bg mai la... hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpe mai.....pndpt mai diterima..hehehe

      Delete
  4. ha?ha?ha??ha ha lantakkk tak tauuu!!!
    haha taktau nk kumen ape. speechless!

    ReplyDelete
  5. http://lobaksusue.blogspot.com/2012/09/dapat-jemputan-ke.html

    ReplyDelete
  6. glamour betul video-video macam ni skarang kan...

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. haha...pas nie x taw la lagu pe lak

      Delete
  8. huhu..sy xminat sbnrnye video gangnam ni.tp da pg blog awk,lyn jap.kih3
    singgah dan follow awk :D

    new entry:
    http://sayadalahaku.blogspot.com/2012/09/picsart-yg-awesome.html

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda....
tq...