] }

Sunday, 9 September 2012

perkara pelik di pusat karaoke

umur aku dah mencecah 22 tahun..masih muda dan bergetah...tapi aku masih tak minat nak buat macam sesetengah remaja macam kat luar sana buat....bowling..tak pernah lagi aku main...haha...karaoke lagi la...sepanjang aku hidup baru sekali aku wat..tu pun sebab teman kawan aku...hahaha....buka suara tak sedap..kalau aku nyanyi nanti banyak lak orang nak sign..haha...snooker lagi la aku tak main....dalam laptop aku maen la..haha


banyak sangat benda pelik kat pusat karaoke nie...sebab tu aku tak suka...


20 comments:

  1. bro, jamming main x? cantik vespa bro.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah...dgr aje..tapi x main..haha
      tq2...

      Delete
  2. senget ! tobat xpergi tmpt karok mcm neh.

    ReplyDelete
  3. haha same la, pernah p karok sekali je, xminat melalak

    ReplyDelete
  4. tak tahu motip org yg gian karok. lagi-lagi karok dalam kotak yg sempit tu. .muahaha

    ReplyDelete
  5. hahaha~ bgus betul la ko ni.. ngeee~

    ReplyDelete
  6. akak ngan hb tak pernah pergi karok.. tak tau pun kalau masuk nak wat camner hehehhehee.. tapi kalau bowling tu layan gak termasuk anak2

    ReplyDelete
  7. mak ai.. karok kat bilik mandi pun sedap ape.hahaha.

    ReplyDelete
  8. haha..mmg susa la nak jumpe laki yg xsuka bersosial nih..

    ReplyDelete
  9. Bowling sekali, karaoke sekali. Haha. Fie jenis yang tak minat sangat benda macam nie. Yang minat tidur dengan tengok tb. hahaha

    ReplyDelete
  10. hahah kelakar betul, lelaki tu lari tinggalkan perempuan tu bila nmpk hantu xD
    Aku pun tak berkaraoke, kalau bowling tu pergi juga lah ^^

    ReplyDelete
  11. semua saya pernah main.. karoke ni boleh jadi ketagih tau. even suara tak sedap pun, bila dapat nyanyi tu.. pergh! rasa nyaman je.. hahaha

    ReplyDelete
  12. Aku tak suka karok, sbb suara mcm katak

    ReplyDelete
  13. Bowling bessttttttt! Hahaha.
    btw, follow XD

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda....
tq...