] }

Wednesday 12 September 2012

bekerja keras untuk duit

assalamualaikum semua....

sorry...2 3 hari aku bz sgt2...bese lor...hidup kena cari duit...bukan senang nak dapatkan duit yang banyak nie...kena kerja keras cket la...insyaallah rezeki bertambah kalau kita usaha lebih cket...hihihi

jadi...mana kwn2 yang komen...inbox kt shoutbox ke....pas tu aku tak terbalas tu maaf la yer..tapi aku luangkan masa jugak untuk bw cket sebelum tidor..mana yang sempat la yer...sorry sgt2....

nanti kalau yang singgah boley la tgl jejak dan entry korang kat kotak komen....
nanti senang cket aku nak tgk..
insyaallah aku luangkan masa untuk korang...


#aku tak kisah untuk susah hari ini demi kesenangan di kemudian hari...

20 comments:

  1. ehem2 kerja keras nk kumpul duit nak kawen yea? hehehe. bagus2.. :D

    ReplyDelete
  2. Usaha itu tangga kejayaan, goodluck :)

    "Dan Allah memberi rezeki kepada orang-orang yang dikehendakiNya tanpa batas" (Surah Al-Baqarah, Ayat 212)

    ReplyDelete
  3. kerja kerja juga. blog jgn lupe xD lol k. abaikan xD

    ReplyDelete
  4. nah! e'in dh tinggalkan jejak.. hehe

    ReplyDelete
  5. bagus2.. kutip duit kutip jgk, perkara penting jgn lupa. :-)

    ReplyDelete
  6. kaya lah piko ni.hehe boleh lah belanja ni..huhu :)

    ReplyDelete
  7. ehem2, nanti bolehlah belanja saya makan erk erk.. hehe, xde lah, all the best tau!

    ReplyDelete
  8. bila2 ada masa percuma, update lah blog ye..
    lepastu boleh ceritakan pengalaman :)

    ReplyDelete
  9. salam kenal...saya follow blog ni :)

    ReplyDelete
  10. waa.. workaholic nie..
    hehehe, pinjam moto pinky too

    ReplyDelete
  11. oww.. patut la jrg nmpk..hehe
    xpe, rezeki tak dtg bergolek org kta, gOOd luck
    (^__^)

    ReplyDelete
  12. tengah muda, tengah sehat bekerja keraslah..bagusss...

    ReplyDelete
  13. buat dulu ap yg patot .. blog nih tak lari .. hehe

    ReplyDelete
  14. kerja penting ok!!!....smga tabah...

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda....
tq...