] }

Saturday, 28 July 2012

sahurku

salam Ramadhan diucapkan pada semua rakan-rakan dunia blog...
hari nie bersamaan 8 Ramadhan...tak lame lagi raye la..haha..
aku nak citew kisah sahurku pagi tadi...
biase la...duk kat perantauan nie sahur ala kadar je...

*jam 5 pagi...

aku dan rakan-rakanku bangun menunaikan ibadah sahur...
kalau kat rumah makanan yang cari kita...
duk jauh nie macam biase la..kita yang kena cari makanan..
aku hanye ade roti dan air masak je..

tiba2 aku teringat kurma kawanku...
makan la kurma + roti + air masak...
yang aku tau kurma nie mengembalikan tenaga ngn cepat...
yang paling penting...menambah tenaga seksual..

syukur aku dapat makan kurma...hehe..
banyak lagi khasiat nye...
tekan sini...

kalau mak aku tau aku makan tue je pagi tadi..
menanges mak aku.


*aku tak lucah...hanya berkongsi

33 comments:

  1. nasib baek bgun sahur gak..
    mak piko bace, sah3 sadis..

    ReplyDelete
  2. kenapa prlu di besarkan seksual tu? hahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.khasiat kurma paling berharga

      Delete
  3. Kurma memang makanan terbaik walau bila-bila pun.

    ReplyDelete
  4. takkan kurma je? ok la tu.. :)

    ReplyDelete
  5. ala...ok la tu..
    yaya tiap hari sahur mkn roti ngn bskut je..
    mak xngis pon...haha...biase da..^o^

    ReplyDelete
  6. kurma ni kat umah aku,mmg wajib ada..haha

    ReplyDelete
  7. kemain lagi besar hurup nye tuuu ....

    ReplyDelete
  8. selamat bangun kn...kalo ida, kt perantauan, juz minum susu jer lah..nk mkn berat2 mmg xdpt lah nk mengadakn..hehe

    ReplyDelete
  9. selalunya waktu di perantauan sahur roti dah cukup mewah dah tu haha

    ReplyDelete
  10. haha besar benor huruf 2 . nak sgt bgthu kan . papepown salam ramadhan :D

    ReplyDelete
  11. tu makan bajet nak diet. hehe. anyway selamat menyambut ramadhan.

    ReplyDelete
  12. Salam...PY singgah n follow sini! Jempot singgah n follow page PY!

    ReplyDelete
  13. besar sangat tu brooo... bulan2 posa nie kena kecik2kan sikit perkataan tu.... huahuahuahu

    ReplyDelete
  14. pernah sahur ngan kurma. tapi bila mak tanya sahur ngan apa,x ngaku ngan kurma je. hehe. dah tahu dah reaksi mak lau jawab kurma.

    ReplyDelete
  15. tenaga seksual?? ="=.. btw, ena pun pg2 minum air dengan 3 biji kurma.. tak lalu nk makan pg2.. huaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  16. Alhamdulillah, yg penting bangun bersahur..

    ReplyDelete
  17. e'in kadang2 xsahur pun.. huhu

    ReplyDelete
  18. haha okay pe.Kurma dpt bagi bnyk tenaga.heheh. "yusufff taiyoob" *ckp bisik2

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda....
tq...