] }

Friday, 20 July 2012

Sebak

4 tahun kami bersama...
penuh dengan onak dan duri telah kami harungi...
suka...duka...kami tetap tabah.

hari nie...
seorang demi seorang mereka pulang ke kampung halaman masing-masing...
hanya dengan pelukan dan berjabat tangan terus memisahkan
kami semua.

tiada lagi hilai tawa mereka...
tiada lagi senyuman mereka...
hanya facebook dapat melepaskan rindu...dan
tempat kami berhibur..

oh Tuhan
sebak ku rasakan untuk menghadapi perpisahan ini.

alam degree sudah berlalu...
alam pekerjaan menanti kami...
semoga Tuhan tidak memisahkan hubungan kami ini.


Rakan seperjuangan

19 comments:

  1. wah..dah abis belaja. bestnyer pasnie leh carik keje :D

    ReplyDelete
  2. sedih kan ingat kenangan dengan kawan kawan ;D

    ReplyDelete
  3. hurmm, kenangan bersama2 kawan2 sgt best.. bila berpisah rasa sedih sangat2... namun dunia ni kecil je, akan berjumpa lagi... selamat berpuasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. arap2 mcm 2 la....amin...slmt berpose wt ainaa

      Delete
  4. Salam ziarah, salam perkenalan. Selamat menyambut ramadan al mubarak. Setiap orang mempunyai kenangannya sendiri. Baik manis baik pahit.

    ReplyDelete
  5. semoga persahabata ni kekal selamanyaa..

    rinduu kengkawan jugkk..

    *skodeng sini :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. smoga persahatan di blog juga kekal..

      Delete
  6. haha pandai buat ayt eh.sedih 2 saat mbcenye.huhhh
    jgn tacing2 aaa.inshaAllah boley jmpe balik kengkwn kamu tu.no worries :)
    acewahh gaye mcm kwn hilang je.haha .slm berpose.

    ReplyDelete
  7. perghhh...mesti kau post nie lepas aku balik kan piko...sedih jugok piko...aku lagi terasa duk kat bilik tp xdop orey..

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda....
tq...