] }

Friday 22 June 2012

Perempuan cantik

tak kira lelaki atau perempuan..kalau tengok perempuan cantik..
mesti lam hati akan berkata-kata,
"cantiknye dye".

ini kisah ku...berlaku dalam dewan exam petang tadi...

exam aku hari selama tiga jam..dewan exam gred A...aircond sejuk giler...tapi..
aku xleh sunyi2 lam dwn exam nie..paling kurang pasang la lagu nasyid ke..haha..
letak tv ke..bru aku x bosan...nie ape da..stkt tgk muke kwn2 y tension jwb paper je..
mane nak dapt ilham aku jawab exam.

duk berangan smbil nak tggu jawab exam...

tiba2...

"cantiknye die"...haha...tbe2 terkeluar ngn sendirinya..
rupenye bukan aku sorang aje y perasan...
rakan sebelah aku dah awal2 lagi duk usha lecturer y jage exam 2...
senyum sampai ke telinga la jawabnye.

tak la bosan sangat aku nak jawab exam...
ley jgk aku tgk2 lecturer contik 2...
dpt jugak ilham nak jwb..
bukan sorang...tapi 4 orang smue nye aku cakap....

"cantiknye die".

*gunalah kecantikan yang diberi dengan betul...jgn utk menggoda aku..

34 comments:

  1. macam tu pun boleh.. utong la lecture cntik2.. hhihihi =D

    ReplyDelete
  2. hehehe ushar lecturer nmpk...hahaha...high taste...

    ReplyDelete
  3. haha mmg la spe tak suke tngok org cantik..Cendol pn suke ! untunglah lecture cantik

    ReplyDelete
  4. haha...lagi bersemngat lettew nk jwb exam kan?hikhik

    ReplyDelete
  5. hahaha. tengok lecturer cntek terus bersemangat!
    tengok muka kawan terus tension aiyooo.. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..tgk muke kwn tension la..
      klu lecturer tgk kite senyum aje...

      Delete
  6. amboi sempat lagi..hehe..inspirasi ye:P

    ReplyDelete
  7. hahaha untunglah kan lecturer cntik2. huhu.. dpt la gak cuci mata. haha

    ReplyDelete
  8. wkwkwk~dapat cuci mata la time jawab paper 2..untung dapat lec cantik..hee

    ReplyDelete
  9. untunglah lecterur cantik, terus hilang nervous jawab paper ;D

    ReplyDelete
  10. baguslah dapat ilham,,hee,,

    ReplyDelete
  11. hahah ape lahh...
    nk de lecturer lawa bru lehh jwb exam ke??

    ReplyDelete
  12. ahaha. untung la dpt ilham trus. :D

    ReplyDelete
  13. jwb exam laa oii!! hahaha

    ReplyDelete
  14. sy pun nak ckp " cantiknya...dia "

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda....
tq...