] }

Friday 9 November 2012

tiada tajuk

assalamualaikum....

ke hadapan semua blogger....semoga berada dalam keadaan sihat walafiat bersama keluarga dan rakan-rakan tersayang...surat ini adalah bertujuan untuk memberitahu bahawa lptop piko mc dan susah cket untuk berblog pada waktu sekarang..maybe 2 3 hari lagi lptop kesayangan itu akan sihat...hehehe..

lame btol xon9 blog....kompem da tak dapt jadi retis nie...takde pape y berlaku sepanjang sebulan nie..aku kais pagi makan pagi..kais ptg mkn ptg...mlm2 tak kais la...mlm2 rehat...hehe....aku baru taw betapa penatnye nak jadi seorang business man....takpe..aku mula dari bawah dulu...slow2..nti dapat la jadi bos...hihi...amin...arap2 ALLAH permudahkan segala urusan ku.....

siang keje...malam kompem pnt...sehari suntuk duk mengadap nombor je...memang bergerak la otak kiri aku...ilmu ttg otak di sini....sbb tu malam je kompem tdow awl....

kepada blogger y tgh SPM tu gudluck la ye...jawab lek lok...tak leh jawah kotang intai-intai la kawan kat sebelah...hehe...meniru je kalau susah sangat..tapi pndai-pndai la....haha...jangan sampai kantoi....

semoga segala urusan kita semua dipermudahkan-NYA...aku nak out dulu....salam sayang dari piko cute kepada semua blogger....


#tq kepada mereka view n follow blog aku...




6 comments:

  1. ok..semoga laptop cepat sembuh ye..hehe

    ReplyDelete
  2. Hikhik. Bagusss dah update.

    ReplyDelete
  3. dah lame x update blog ye? same laa kite hahaha

    ReplyDelete
  4. patut lama tak tengok new update kt bloglist ena tu.. hehehe btw, semoga lappy sihat walafiat.. hehehehe =D

    ReplyDelete
  5. da tu lepas ni lama plak la hilang ea?huuhu

    ReplyDelete
  6. macam tteiba rindu kat piko . haha

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda....
tq...