] }

Tuesday, 9 October 2012

Gusti awek Malaysia



Dah lama tak tengok WWE....duk layan utube tiba-tiba jumpa gusti Malaysia nie...JOm kita layan aksi mereka.....Jangan tiru aksi ini di rumah mahupun di mana sahaja....haha...biasa la...kesudahannya main tarik rambut je la...dah tiada tempat nak tarik...tarik rambut je paling senang...hehe....lawak jugak ye awek-awek nie...mohon mereka yang terlibat belajar kungfu ataupun tinju...pas tu baru upload kt utube...sedap cket nak tengok...hehe...



besar betul gelanggang gusti



                                          
pak cik kt belakang tu tengok je ke???


#jangan disebabkan lelaki korang bergusti...haha

18 comments:

  1. Replies
    1. haha...ko x tdow lagi ye..ko jgn amalkan bnde nie..haha

      Delete
  2. apa la...
    memalukan kaum hawa je...

    ReplyDelete
  3. woot~
    hebat perempuan skrg nih~

    ReplyDelete
  4. urghhhh... kalau bab pompuan, sy mls nk tgok.. tak adventure.. sikit2 main tarik rambut, pastu mulut tu x sah kalau x mnjerit... gedik!

    ReplyDelete
  5. isk..ni buat keje ke ape. bole plak melayan video camtu ea. suka la tu tgk ppuan gaduh..

    ReplyDelete
  6. lagi baik try jubah konvo sampai 20x. hahaha ;p

    ReplyDelete
  7. buat sakit2 badan je bergusti..duduk diam2 ke , baca buku ke lagi berfaedah..huhu :)

    ReplyDelete
  8. ya allah~ sape laa pengadilnye nie? haha

    ReplyDelete
  9. Perempuan menjerit je lebih, pasal lelaki pun nak gaduh. ceitttt

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda....
tq...