] }

Friday 16 March 2012

Perokok Tegar

Situasi di dalam sebuah bilik.......ketika kami semua keletihan dan beristirehat setelah pulang dari kelas....

Kehadiran Amin (bukan nama sebenar) memulakan perbualan kami...

Amin : ada sape2 nak keluar tak?.

Ali : ko nak kirim pe?.

Amin : ala...macam bese la. Stok rokok aku dah habes la. Tinggal cket aje lagi .Aku mane leh hidup tanpa   rokok nie. Esok aku nak hisap pe kalau tak ade rokok.

Aku : ko nie amin, tahan la dulu. Tak kan tak ade langsung kot?.....

Amin : Abis 2 malam nie aku nak isap pe kalau rokok aku habes?....nak isap  b*t**g  ko ke....

Aku terkejut ngan jawapan yang diberikan oleh Amin. Baru aku taw perokok tegar akan mencari alat sulit lelaki kalau stok dah habes..hahaha

* Elakkan hidup anda dimisteri 18sx...


No comments:

Post a Comment

tinggalkan komen anda....
tq...